Wednesday 16 March 2011

Kalau korang malas da nk klik...meh try iklan yg ni plak...

Assalamualaikum bloggers semua...

aku dapat link ini drp kwn blogger aku. nk suruh korang try... Sebab apa? Sebab aku nak tunjukkan salah satu income dia... Penat dah klik-klik... Aku klik yang orang punya, diorang tak klik aku punya... Hampeh tol... skrg aku dapat tau ada cara nak dapat income baru.. Heehheehe... Setakat 2-3 hari ni, kawan aku dah dapat RM10 dah melalui income baru dia ni... Macam mana dia dapat income tu? Dengan ipanelonline la... Hehehe... Setakat ni adia baru dapat 1000 lebih mata dari ipanelonline yang bersamaan RM10... Sape nak bagi bai... hehehe... Cara mudah, tak perlu trafik tinggi-tinggi... Tak payah nak klik-klik... Just jawab survey... Satu survey dalam minimum dah dapat RM3... Hahaha... Waa gumbira ini hali... Tapi tak nak cash out dulu... Nak tunggu lama-lama sikit... Cash out sekali dengan nuffnang... Barula iphone 4 menanti... Huhuhuhu...


Apa?? Korang nak jugak?? Kalau korang nak rujukla entri ni... Buat Duit Tanpa Tingkat Trafik... Korang mesti tak menyesal punyala... 
 
...sbb ambik entry dia..hehe

2 comments:

  1. sp yang kena jwap survay. bnyak ka skit? hehehe

    ReplyDelete
  2. register dulu..pastu u kne jwb survey yg berkenaan..klu point skt,skt la survey nye..klu bnyk survey tu...makin bnyk point..hehe..tp senang je nk survey tu..selamt mencube

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...