Monday 7 March 2011

ALAMAK!!!!....dia HILANG time MALAM???..

assalamualaikum.....

selaku penguna baru utk blog ni...aku nk kongsikan la sikit pengalaman aku ni...ALAMAK!!!!....dia HILANG time MALAM???..HAHA..mesti korang tertanya2 ape yg HILANG?....kalau korang ni pengguna celcom broadband mesti  korang tahu...

aduhai sakitnye hati aku...time malam je LINE HILANG...aku ni pkai broadband celcom...aku x puas hati je ngan line CELCOM ni...bayar lebih tp connection tidak seperti yg aku nak....memang la tak boleh ikot ape yang aku nak....tp biarlah berbaloi dengan wang ringgit yang di bayar....

AAARGGGGHHHH!!!!!....aku nk buka yahoo massanger pon lembab...ape sudah jadi???....cuba korang perhatikan line kuning dengan line hijau....line kuning untuk UPLOAD dan line hijau adalah untuk DOWNLOAD...upload lebih bnyk daripada download sebab line selalu putus2...daripada line 3G aku tukar jd line GPRS/EDGE preferred barulah ade line tapi speed dia slow mcm siput sedut....

ade x sape2 yang bleh bagi cadangan mcm mne nk suruh line celcom ni laju???....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...